Wednesday, June 30, 2010

...and I write a full stop at the end of the love letter.

Dari sini saya tulis.
Di sini juga saya tatapkan buat kamu, Dear Alex.






Kisah bersama Alex saya noktah kan di sini.

Jika ada sambungan noktah yang seterusnya, Alhamdulillah. Kalau tiada pun, Alhamdulillah.

Tiga bulan.
Lama. Tapi tidak cukup lama.
Haila manusia, tak pernah puas dengan apa yang ada. Oleh itu, mari sama-sama kita pupuk rasa bersyukur itu wlpun diri ini rasa macam tak nak bersyukur. Sebab rasa syukur itu tak akan datang sendiri kalau kita tidak berusaha mendapatkannya.

Dalam surat cinta,
Saya selitkan bersama salam rindu.
Dalam surat cinta,
Saya kepilkan bersama kenangan itu.
Dalam surat cinta,
Ada saya dan kamu.

and with this love letter, saya terbang meninggalkan mu, Dear Alex.

To Doctors will-be,


The time we shared and experiences I gained,
were not possible without you.



Semoga suatu hari nanti,
Kamu menjadi insan yang hebat.
Perawat duka dan lara,
Kerana bahagia tidak ada bila sengsara.


Semoga kita berjumpa lagi. Biiznillah
Ukhuwah itu indah,
saya percaya :)


p/s: credits to: k.long and k.ngah

and their housemates: k.Ainul, k.Faky, k.Shira. k.Ain, k.Asilah, k.Marina.




Jaga diri.May Allah bless

Malaysia, tunggu saya ;)


-HandsDown-
LoveLetter from

Alex



Full.Stop








4 comments:

kak long yg awk syg kn? :D said...

mahu juga letak pintu itu..

nusaibah said...

pintu yg berjasa sewaktu panas dan sejuk.lol.

hasyimahmatzin said...

slmt jln saybah...ingt2 kitorg slalu tau..heee:D

pintu jd lawa plak..kih3

nusaibah said...

t.kasih. ni kaksyimah kn? hehe.
da slmt smpai rumah ni.huhu. tula, pintu uh jadi lawa pada mata kt je kot ;P