Monday, July 25, 2011

Penat. Semua Orang pun Penat. Bezanya Hanya, Ada yang Berhenti Berusaha, dan ada yang Terus Melangkah. Saya ingin jadi yang Mana? Sila Pilih =)




Bismillahirrahmanirrahim,

Tidak lama lagi Ramadhan
Apa khabar Iman?..


Assalamu'alaiykum Brothers and Sisters ^_^

Maaf, kali ni saya tak dapat post panjang, panjang.
Diri ini sudah panggil rehat.
Sekejap lagi kan nk smbung bercinta (inshaAllah)

Jadi untuk post kali ini saya share ini sahaja boleh?
Boleh la ye :)




Pernah ada yang bacakan saya ayat Cinta ini:




Bila buka mata, hilang.
Saya cari kembali.
Tak jumpa.
Rupanya atas meja.
Bukalah ia, mari tadabbur sama, sama :)

(tak faham tidak mengapa.
Point dia saya sudah bold kan. yang lain itu biarkan rahsia)





Hampir tiba :)
Kian terasa manis nya.
InshaAllah,
Penantian ini akan di akhirkan dengan pertemuan.
Pertemuan yang paling indah


Allah, maafkan nusaibah, jika hati ini berhenti sedetik dari mengingati Mu.
Allah, bantulah diri ini dalam menjaga hati.
nusaibah tidak mahu hati ini sakit tatkala bertemu bulan yang penuh dgn Rahmat Allah..
Sesaat ku lupa, hadirkan peringatan setahun lama nya.
Agar diri ini sentiasa di bawah bimbingan Mu, beloved Allah.


Lagi sembilan surat.
Surat, surat please be nice to me.
Jangan ambil peluang curi hati saya
Kerana anda bukan surat cinta.
Tetapi anda surat Convest'11
Sedar, sedar lah diri wahai surat.

Perenggan diatas hnya monolog dalaman yg boleh di-ignore.
Maaf di pinta ^_^




-HandsDown-
agar akhir ku nanti,
di temani syahid
fisabilillah
izinkanlah





No comments: